skip to Main Content

Alle medewerkers van De Lakenvelder Zorg  zetten zich in om jou zo goed mogelijk te begeleiden. Toch is het mogelijk dat je een negatieve ervaring hebt gehad of dat de zorg niet voldoet aan jouw verwachtingen. Zorg is, en blijft, mensenwerk.  Zodoende zou er een klacht kunnen ontstaan.

Die klacht horen we graag omdat wij deze zien als een mogelijkheid om beter te worden in wat wij doen en om bepaalde zaken in het vervolg anders aan te pakken.

Een klacht indienen, hoe gaat dat?

Of je nu cliënt bent of collega, familie of omwonende: iedereen kan bij ons een klacht indienen. Wij vinden het belangrijk om klachten allereerst in een onderling gesprek te bespreken om tot een oplossing te komen, maar mocht je het gevoel hebben dat wij de klacht onvoldoende hebben afgehandeld, dan kun je een officiële klachtenprocedure starten. Om dit op een zo onafhankelijk mogelijke manier te doen is De Lakenvelder Zorg aangesloten bij Klachtenportaal Zorg.

Voor de volledige klachtenregeling verwijzen wij je door naar de website van Klachtenportaal-Zorg.  

https://klachtenportaalzorg.nl/klachtenprocedure-wkkgz-wmo-en-jeugdzorg/

  • Zorg is laagdrempelig
  • Vakkundige begeleiders met een warm hart
  • We denken altijd in mogelijkheden
Back To Top